Wielki karnawał | As w potrzasku (1951)
Ace in the Hole
Reżyseria:
Billy Wilder
Niestety, ten film nie ma jeszcze porządnego opisu.
Spróbuj na IMDb.
Obsada:
- Kirk Douglas Charles 'Chuck' Tatum
- Jan Sterling Lorraine Minosa
- Robert Arthur Herbie Cook
- Porter Hall Jacob Q. Boot
- Frank Cady Mr. Federber
- Richard Benedict Leo Minosa
- Ray Teal Sheriff Gus Kretzer
- Lewis Martin McCardle
- John Berkes Papa Minosa
- Frances Dominguez Mama Minosa
- Gene Evans Deputy Sheriff
- Frank Jaquet Sam Smollett
- Harry Harvey Dr. Hilton
- Bob Bumpas Radio Announcer
- Geraldine Hall Nellie Federber
- Richard Gaines Nagel
- Oscar Belinda Barker
- Martin Bendleton Barker
- Timothy Carey Man Removing Teletype Machine
- Basil Chester Indian
- Ken Christy Jessop
- Stewart Kirk Clawson Federber Boy
- Iron Eyes Cody Indian Copy Boy
- Francisco Day Fotograf
- Lester Dorr Father Diego
- Claire Du Brey Spinster
- Edith Evanson Miss Deverich
- William Fawcett Sad-Faced Man
- John Stuart Fulton Chłopiec
- Joe Gray
- Charles Griffin Mr. Wendel
- Larry Hogan Television Announcer
- Frank Keith Fireman
- Bob Kortman Digger
- Martha Maryman Kobieta
- Stanley McKay Reporter
- Joe J. Merrill Digger
- Paul D. Merrill Federber Boy
- Ralph Moody Kusac, Miner
- Bert Moorhouse Josh Morgan
- Frank Andrew Parker Reporter
- Martin Pendleton Bit Barker
- William N. Peters Fotograf
- Roy Regnier Nagel, New York Editor
- Jack Roberts Newspaperman
- Bill Sheehan Mężczyzna
- Bert Stevens Reporter
- John 'Bub' Sweeney Reporter
Wyróżniona recenzja:
As w potrzasku
Złe wiadomości najlepiej się sprzedają. Wiedzą o tym dziennikarze, fotoreporterzy, szefowie stacji telewizyjnych, spikerzy programów informacyjnych. Walka o nagrodę Pulitzera to często walka na śmierć i życie z przeciwnościami losu. Filmów o dziennikarzach powstało mnóstwo, bo są oni dobrym materiałem na film. Jakikolwiek film – obyczajowy, polityczny, kryminalny, komediowy. W 2014 na ekrany kin trafił „Wolny strzelec” Dana Gilroya, w ...
Autor: Peckinpah
Data:
Billy Wilder o tym, jak sprawnie można wykorzystać do swoich celów czyjeś nieszczęście. Pop-etyka w wydaniu iście amerykańskim z przystojną twarzą Kirka Douglasa. Ogląda się dobrze, ale trochę to wszystko za proste.