Atak paniki (2017)
Reżyseria:
Paweł Maślona
Wielowątkowa historia pozornie niezwiązanych ze sobą osób, które w pewnym momencie doświadczają... ataku paniki. Opowieść o tym jak z pozoru nieistotne w życiu zdarzenia mogą doprowadzić do ogromnych konsekwencji, metaforycznych końców świata.
Obsada:
- Nicolas Bro Oskar
- Magdalena Poplawska Monika
- Grzegorz Damiecki Dawid
- Anna Janik Pracownica Lotniska
- Miroslaw Haniszewski Swiadek
- Andrzej Konopka Jacek
- Dorota Segda Elzbieta
- Dagmara Bak Siostra Wiktorii
- Tomasz Ziętek Czlonek Kapeli
- Artur Zmijewski Andrzej
- Anna Romantowska Matka Wiktorii
- Katarzyna Kwiatkowska Voice of Radio
- Zdzislaw Wardejn Ojciec Pana Mlodego
- Bartlomiej Kotschedoff Milosz
- Adam Krawczyk Szef Kelnerow
- Aleksandra Adamska Alicja
- Roman Gancarczyk Manager w domu weselnym
- Malgorzata Hajewska Krystyna
- Aleksandra Pisula Kamila
- Nicolas Przygoda Mrowka
- Justyna Kokot Justa
- Adam Nawojczyk Sebastian Kamil
- Ewa Kaim Ciotka Panny Mlodej
- Jan Tahmazov Szymek
- Dominika Kimaty Stewardessa
- Olaf Marchwicki Amadeusz
- Julia Wyszynska Panna Mloda
- Pawel Kubat Kelner
- Slawomir Rokita Ojciec Panny Mlodej
- Jan Wojtynski Cook
- Daniel Guzdek Witek
- Tomasz Tomczuk Wodzirej
- Maria Kania Kasia
- Andrzej Danieluk Narzeczony Swiadkowej
- Magdalena Turczeniewicz Agata
Zwiastun:
Wyróżniona recenzja:
Uderzenia gorąca
Ocena recenzenta:
7/10
Małżeństwo z klasy średniej, dziewczyna zarabiająca na seks kamerkach, kelner, autorka kryminałów, nastolatkowie, szalona miłośniczka zwierząt. Wszyscy mieszkają w tym samym kraju, ale dzieli ich i kasa i klasa. Tylko w ramach takiej fabuły jak Atak paniki członkowie zamkniętych mikroświatów są w stanie wychylić głowy ze swoich baniek i zobaczyć siebie nawzajem. Kiedy w samolotowych fotelach zasiadają Dorota Segda i ...
Autor: Krzysztof Osica
Data:
Jak ma być dobrze w polskim kinie, jeśli wystarczy pokazać krytykom coś na średnim poziomie, a już pieją z zachwytów? Swoją drogą, współczuję im zawodu: polskie filmy oglądać muszą, a do wyboru mają tylko filmy beznadziejne lub przeciętne. Ten jest przeciętny, czyli jest wielkim osiągnięciem polskiej kinematografii.