Night of the Creeps (1986)
Reżyseria:
Fred Dekker
Niestety, ten film nie ma jeszcze porządnego opisu.
Spróbuj na IMDb.
Obsada:
- Jason Lively Christopher 'Chris' Romero
- Steve Marshall James Carpenter 'J.C.' Hooper
- Jill Whitlow Cynthia 'Cindy' Cronenberg
- Tom Atkins Det. Ray Cameron
- Wally Taylor Det. Landis
- Bruce Solomon Det. Sgt. Raimi
- Vic Polizos Coroner
- Allan Kayser Brad
- Ken Heron Johnny
- Alice Cadogan Pam
- June Harris Karen
- David Paymer Young Scientist
- David Oliver Steve
- Evelyne Smith House Mother
- Ivan E. Roth Psycho Zombie
- Daniel Frishman Alien Zombie
- Kevin Thompson Alien Pursuer #1
- Joseph S. Griffo Alien Pursuer #2
- Katherine Britton Sorority Girl on Phone - 1959
- Leslie Ryan Sorority Girl with Hairbrush - 1959
- Dave Alan Johnson Officer Ray Cameron - 1959
- Suzanne Snyder Lisa
- Jay Wakeman Judy
- Elizabeth Cox Kathy
- Emily Fiola Jennifer
- Russell Moss Bill
- Richard DeHaven Dick
- John J. York Todd
- Jim Townsend Chett
- Tex Donaldson Cop Outside Sorority
- Jay Arlen Jones Cop at Police Station
- Craig Schaefer Cop at Cryogenics Lab
- Richard Sassin Cop at Murder Scene
- Jack Lightsy Patrol Car Driver
- Elizabeth Alda Cop in Alley
- David B. Miller Beta Zombie
- Earl Ellis Beta Zombie
- Arick Stillwagon Beta Zombie
- Robert Kurtzman Beta Zombie
- Ted Rae Beta Zombie
- Keith Werle Beta Zombie
- Howard Berger Beta Zombie
- Beal Carrotes Beta Zombie
- Robert Kino Mr. Miner
- Todd Bryant Informative Student
- Dawn Schroder Sorority Girl at Squad Car
- Chris Dekker Dormie #1
- Brian MacGregor Dormie #2
- Dick Miller Walter Wolf - Police Armorer
- J. Armin Garza II Statysta
- Robert Kerman Oficer Policji
- Lori Lively Lori
- Melanie Manos Blair
- Gregory Nicotero Statysta
Co zdumiewające w tej z pozoru kretyńskiej komedyjce grozy - oprócz niebywałego nagromadzenia filmowych klisz wziętych na tapetę - to kunszt reżyserski i błyskotliwość samej opowieści. Dekker w tej wybuchowej mieszance mota się między konwencją żywego teen-movie, pełnego swobodnych dialogów i autoironii a audiowizualną celebracją motywów kina klasy B, ze szkoły raczej Argento niż Raimiego. No i Tom Atkins rzuca tu kilka z najbardziej chrupiących one-linerów w dziejach kina.
Miłość do kina klasy B na pełnej, tylko nostalgia za seventiesami zamiast modnej dziś ejtisowej.