Na razie sprawa wygląda tak:
1. Opowieści z Narni: Podróż wędrowca do świtu
2. Plan doskonały
3. Autor widmo
4. Czeski błąd
5. The town
6. Red
7. Zabiłem swoją matkę
8. Czarny łabędź
9. Królestwo zwierząt
10. The escapist
11. Miłość i inne używki
12. Wszystko w porządku
13. Tamara i mężczyźni
14. Strażnicy
15. Amerykanin
16. Megamocny
17. Valmont
18. Fighter
19. Sekret jej oczu
20. Beauty and the briefcase (czyli najprawdopodobniej najgorszy film, jaki będę mieć okazję obejrzeć w tym roku. Całkiem niezłe osiągnięcie zważywszy na to, że nie ma nawet połowy marca:)
21. Miłość na żądanie
22. Niewinna
23. Samotny mężczyzna
24. All good things
25. Cela nr 211
26. Oczy Julii
27. Księga ocalenia
28. Soul Kitchen
29. Niezwykłe przygody Adeli Blanc-Sec
30. Rosario Tijeras
31. Jak ukrasć księżyc
32. Jak wytresować smoka
33. Last night
34. Efekt motyla 3
35. Poznasz przystojnego bruneta
36. Prosto w serce
37. No strings attached
38. Blue valentine
39. Żona doskonała
40. Jestem numerem cztery
41. Kod nieśmiertelności
42. Melinda i Melinda
43. Melancholia
44. Księżyc
45. Władcy umysłów
46. Away we go
47. Map of the sounds of Tokyo
48. Sala samobójców
49. Książę Persji: piaski czasu
50. Tozsamość
51. The Romantics
52. Nieznani
53. Niebo nad Paryżem
54. Debiutanci
55. Peacock